Politica de retur
Clienții Cadelli.ro au dreptul să returneze produsele achiziționate, cu condiția să notifice intenția de retur în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pe adresa de e-mail office@cadelli.ro, menționând numărul comenzii și contul bancar unde va fi returnată suma. În cazul returnării, costul transportului este suportat de client.
Produsele returnate trebuie să aibă etichetele intacte, toate produsele din colet fiind sigilate, în ambalajul original, fără a prezenta semne de utilizare, astfel încât să poată fi revândute. Orice colet care nu îndeplinește aceste condiții nu va fi acceptat pentru retur. De asemenea, clientul trebuie să se asigure că produsele sunt protejate corespunzător pe durata transportului spre depozitul nostru, pentru a preveni deteriorările.
Cadelli.ro va rambursa contravaloarea produselor returnate în termen de 14 zile de la primirea coletului returnat. Rambursarea se va efectua în contul furnizat de client în e-mailul de solicitare a returului. În cazul comenzilor anulate înainte de expediere, se va returna inclusiv costul transportului. Totuși, dacă retragerea din contract survine după expedierea produselor, costul de transport nu va fi rambursat, acesta fiind considerat un serviciu efectuat.
Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, sau au defecte, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail office@cadelli.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat. Pentru produsele achiziționate cu defect de fabricație sau deteriorate în timpul transportului, costul returului va fi suportat de Cadelli.ro, care va organiza ridicarea produsului de la adresa clientului.
Sunt exceptate de la retur anumite produse, cum ar fi cele personalizate, deoarece au fost create la cererea clientului. Fiind unice, nu vor putea fi puse spre revânzare altor clienți.
De asemenea, nu pot fi returnate doar anumite produse din pachet, doar coletul în întregime.