| Brandul Cadelli și website-ul www.cadelli.ro este deţinut şi administrat de societatea comercială Cadelli Events SRL, având următoarele date de identificare: sediu social în Bulevardul Theodor Pallady, Nr. 66A, bl.1, ap.138, Bucureşti, România, cu număr de ordine în Registrul Comerţului J40/9948/2024, cod unic de înregistrare fiscală 50099149, tel: +40774082189, e-mail: office@cadelli.ro. Navigarea pe site-ul www.cadelli.ro şi plasarea unei comenzi echivalează cu citirea, înţelegerea şi acceptarea termenilor de mai jos de către orice client sau utilizator. Cadelli.ro îşi rezervă dreptul de a schimba şi actualiza în orice moment conţinutul acestui site, precum şi termenii şi condiţiile de folosire, fără nici un fel de notificare prealabilă. În caz de divergenţă sau neînţelegeri între www.cadelli.ro şi client, se vor aplica termenii şi condiţiile valabile la momentul plasării comenzii. 1. DEFINIȚII Utilizator – orice persoană care vizitează site-ul www.cadelli.ro. Client/Cumpărător - persoana fizică/persoana juridică care efectuează o comandă. Produse şi servicii - orice produs sau serviciu menţionat în comandă, care urmează a fi furnizat de către vânzător, clientului. Contract - o comandă confirmată de către vânzător, prin care vânzătorul este de acord să vândă şi să livreze produsele şi serviciile iar clientul este de acord să achiziţioneze, să primească şi să facă plata acestor produse şi servicii. Contractul la distanţă încheiat între vânzător şi cumpărător, fără prezenţa fizică simultană a vânzătorului şi a cumpărătorului. Comandă - un set de comunicări electronice care intervin ca formă de comunicare între vânzător şi client, prin care clientul îşi exprimă intenţia de a achiziţiona anumite produse şi servicii şi de a face plata acestora. Conţinut - toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric; informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de Cadelli; orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat al Cadelli utilizatorului sau clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta; conținutul oricărui e-mail trimis utilizatorilor sau clienților săi de catre Cadelli prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de Comunicare disponibil; Vânzător - societatea Cadelli Events S.R.L. Curier - orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid, contractată de vânzător în scopul livrării produselor către client. Tranzacţie - încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui bun şi/sau serviciu de către vanzător, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare. Tranzactiile pot avea loc doar pe teritoriul României. Nu se acceptă livrări către adrese din alte țări pentru Comenzile realizate utilizand platforma www.cadelli.ro. Cont - secţiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail şi o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii şi care conţine informaţii despre client/cumpărător şi istoricul cumpărătorului în site (comenzi, facturi fiscale, garanţii, bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil şi se va asigura că toate informaţiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete şi actualizate. Comunicări comerciale - orice tip de mesaj trimis (e-mail/SMS/telefonic/etc.) conţinând informaţii generale şi tematice, informaţii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-aţi achizitionat, informaţii cu privire la oferte sau promoţii, informaţii referitoare la bunuri şi servicii adăugate în secţiunea “contul meu/coşul meu”. Newsletter / Alertă- mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfasurate de către www.cadelli.ro într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Cadelli cu referire la informațiile conținute de acesta. Specificaţii - toate specificaţiile şi/sau descrierile bunurilor şi serviciilor aşa cum sunt precizate în descrierea acestora. Recenzie - o evaluare scrisă de către deţinătorul sau beneficiarul unui bun sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienţei personale şi capacităţii acestuia de a realiza comentarii calitative şi de a spune dacă bunul sau serviciul respectă sau nu specificaţiile menţionate de către producător. Orice recenzie va cuprinde un rating care se exprimă sub formă de stele, fiecare bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Preţul total al produselor - prețul aferent fiecărui produs, astfel cum este descris pe site și nu include costul transportului către CLIENT. 2. UTILIZAREA SITE-ULUI Prin accesarea și utilizarea site-ului nostru, www.cadelli.ro, sunteți de acord să respectați următoarele reguli și condiții:
3. CONȚINUTUL SITE-ULUI ȘI DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ Întregul conținut al site-ului, incluzând imagini statice, dinamice, text și conținut multimedia, este proprietatea intelectuală a Cadelli.ro. Este interzis utilizatorului sau clientului să copieze, transfere, modifice sau altereze conținutul, să-l utilizeze sau să-l includă în alt context decât cel inițial destinat de Cadelli, sau să-l afișeze pe alte platforme decât site-ul www.cadelli.ro, fără acordul expres al Cadelli. Extragerea de informații pentru utilizare comercială ce depășește cadrul copiei private reglementate de lege, precum și revânzarea sau licențierea acestora fără consimțământul scris al deținătorilor drepturilor de proprietate constituie o încălcare a Termenilor și Condițiilor. Utilizatorii se angajează, de asemenea, să nu compromită elementele de securitate ale site-ului, precum cele care previn sau limitează utilizarea, copierea sau accesul la conținutul protejat al site-ului. 4. DOCUMENTE CONTRACTUALE Prin plasarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizată de vânzător (telefonic, prin whatsapp sau e-mail) pentru desfășurarea operațiunilor comerciale. Comanda va fi considerată acceptată doar după ce cumpărătorul primește o confirmare prin e-mail, la adresa furnizată în comandă. Contractul dintre vânzător și cumpărător este considerat încheiat în momentul în care cumpărătorul primește notificarea de expediere a comenzii, prin e-mail și/sau SMS. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor sau serviciilor din comandă din motive justificate. În cazul în care acest lucru se întâmplă, cumpărătorul va fi informat la adresa de e-mail sau numărul de telefon furnizate la momentul plasării comenzii, iar eventualele sume plătite în plus vor fi returnate. Documentele și informațiile prezentate pe site de către vânzător vor constitui baza contractului. 5. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE Accesul pentru plasarea comenzilor pe site este permis tuturor utilizatorilor/cumpărătorilor din România unde expediem produsele noastre. Cumpărătorul este responsabil de furnizarea unor informații corecte la crearea contului și plasarea comenzii și se angajează să achite prețul produselor comandate. De asemenea, în cazul plăților online, orice comision suplimentar (precum comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului) este suportat exclusiv de cumpărător. Toate informațiile de pe site, incluzând imagini, descrieri și prețuri, sunt oferite exclusiv cu titlu de prezentare și nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului. Fotografiile pot varia față de produsul real din cauza setărilor diferite ale dispozitivelor de afișare. Ne străduim să păstrăm corectitudinea informațiilor de pe site, însă pot apărea erori de operare sau modificări din partea producătorului, care să influențeze specificațiile produselor. În cazuri justificate, Cadelli își rezervă dreptul de a restricționa accesul anumitor clienți la comenzi sau metode de plată, în baza comportamentului sau a activității pe site, dacă acestea ar putea afecta negativ compania. În astfel de cazuri, clientul poate contacta serviciul de relații cu clienții pentru clarificări. Toate tarifele afișate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA. 6. COMENZI Cumpărătorul poate plasa comenzi pe site prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând să finalizeze comanda prin efectuarea plății utilizând una dintre metodele disponibile pe site. Produsele adăugate în coș nu sunt rezervate automat, iar comanda se consideră plasată doar după finalizarea întregului proces de plată. Plasarea unei comenzi pe site poate fi realizată de orice persoană fizică majoră sau de entități juridice, fie prin contul de utilizator, fie fără crearea unui cont, prin opțiunea „Continuă fără cont”. Prin finalizarea comenzii, clientul garantează că toate informațiile furnizate sunt corecte, reale și complete. În cazul în care apar erori în introducerea datelor, care pot duce la întârzieri sau probleme în livrarea comenzii, responsabilitatea revine exclusiv clientului. De asemenea, clientul este de acord ca vânzătorul să îl contacteze prin e-mail sau telefon în cazurile în care este necesară confirmarea comenzii. În anumite situații, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă, cu informarea prealabilă a clientului. În acest caz, suma achitată în plus va fi returnată. Vânzătorul poate anula o comandă dacă există motive justificate, precum eșecul unei plăți online, neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului, furnizarea de date incomplete/ incorecte de către client sau livrări anterioare eşuate. 7. FACTURARE, PREȚ SI MODALITĂȚI DE PLATĂ Prețurile afișate pe site sunt finale și nu includ costurile de livrare, cu excepția cazurilor în care este specificat în mod expres pe site. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor în orice moment. Totuși, prețurile pentru produsele dintr-o comandă confirmată nu vor fi schimbate. Opțiunile de plată disponibile sunt:
Siguranța plăților este o prioritate pentru noi.Cadelli folosește un procesator de plăți online certificat din punct de vedere al legislației românești și UE. În acest moment, toate plățile efectuate pe site-ul www.cadelli.ro se fac prin platforma NETOPIA, care folosește o mecanică avansată pentru a oferi protecție împotriva tranzacțiilor frauduloase. Pentru securitatea tranzacțiilor, datele cardului nu sunt accesibile sau stocate de către site, ci doar de către instituţia de autorizare a tranzacţiei sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului. După introducerea datelor cardului și trimiterea formularului de plată securizat, vei primi o notificare pe email privind rezultatul procesării electronice a plății online. Codurile de reducere pot oferi diverse tipuri de reduceri de preț la plasarea comenzilor. Acestea nu pot fi combinate sau folosite simultan. 8. LIVRARE Majoritatea comenzile sunt procesate si livrate în decurs de 1-3 zile lucrătoare. Comenzile plasate până în ora 11:00 vor fi expediate în aceeaşi zi lucratoare, iar comenzile plasate în weekend vor fi expediate începând cu ziua de luni. Oferim mai multe opțiuni de livrare pentru a răspunde preferințelor și nevoilor tale. Poți alege fie livrarea prin curier, fie ridicarea personală din cel mai apropiat Easybox. Costul livrării este calculat automat în timpul procesului de achiziție, variind între 15 lei pentru livrarea la Easybox și 21 de lei pentru livrarea la ușa ta prin Sameday Curier. Dacă valoarea totală a comenzii depășește 250 de lei, livrarea este gratuită, fie la Easybox, fie prin curier. Pentru a urmări stadiul comenzii tale, vei primi un e-mail de confirmare care include numărul AWB, pe care îl poți folosi pentru a vedea detalii despre livrare fie accesând linkul din e-mail, fie introducând numărul AWB pe site-ul firmei de curierat. Deși ne străduim să expediem comenzile cât mai rapid, este important să reținem că termenul de livrare este estimativ, deoarece nu avem control direct asupra serviciilor de curierat. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată clientului, iar împreună se va stabili un nou termen de livrare. Dacă din orice motiv un produs nu mai este disponibil sau dacă prețul său suferă modificări după confirmarea comenzii, te vom informa imediat. Ai opțiunea de a accepta modificările sau de a solicita anularea comenzii, caz în care îți vom rambursa suma plătită în termen de cel mult 14 zile. Este important de menționat că, odată plasată o comandă, modificarea acesteia este dificilă din cauza timpului rapid de procesare. Orice modificare poate prelungi termenul de livrare inițial. Curierul te va contacta telefonic înainte de livrare pentru a confirma prezența ta la adresa specificată. Dacă tu, ca destinatar, nu ești disponibil la momentul livrării, comanda poate fi predată unei persoane adulte, cu vârsta de peste 18 ani, la adresa indicată. În cazul comenzilor cu plată ramburs, suma va trebui achitată la livrare. Te sfătuim să verifici cu atenție produsele la momentul livrării și, în cazul în care observi defecțiuni sau deteriorări, să menționezi acest lucru în scris pe bonul de livrare. Dacă verificarea în prezența curierului nu este posibilă, ai la dispoziție trei zile pentru a ne comunica orice problemă constatată după deschiderea coletului. Orice eventuale probleme legate de comenzi, livrare sau produse trebuie să ne fie comunicate cât mai curând posibil, pentru a putea găsi soluțiile potrivite. Din momentul în care produsele comandate sunt predate curierului, responsabilitatea noastră în ceea ce privește livrarea se consideră încheiată. Totuși, ne angajăm să colaborăm îndeaproape cu firma de curierat pentru a ne asigura că totul decurge fără probleme. 9. POLITICA DE RETUR Clienții Cadelli.ro au dreptul să returneze produsele achiziționate, cu condiția să notifice intenția de retur în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pe adresa de e-mail office@cadelli.ro, menționând numărul comenzii și contul bancar unde va fi returnată suma. În cazul returnării, costul transportului este suportat de client. Produsele returnate trebuie să aibă etichetele intacte, toate produsele din colet fiind sigilate, în ambalajul original, fără a prezenta semne de utilizare, astfel încât să poată fi revândute. Orice colet care nu îndeplinește aceste condiții nu va fi acceptat pentru retur. De asemenea, clientul trebuie să se asigure că produsele sunt protejate corespunzător pe durata transportului spre depozitul nostru, pentru a preveni deteriorările. Cadelli.ro va rambursa contravaloarea produselor returnate în termen de 14 zile de la primirea coletului returnat. Rambursarea se va efectua în contul furnizat de client în e-mailul de solicitare a returului. În cazul comenzilor anulate înainte de expediere, se va returna inclusiv costul transportului. Totuși, dacă retragerea din contract survine după expedierea produselor, costul de transport nu va fi rambursat, acesta fiind considerat un serviciu efectuat. Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, sau au defecte, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail office@cadelli.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat. Pentru produsele achiziționate cu defect de fabricație sau deteriorate în timpul transportului, costul returului va fi suportat de Cadelli.ro, care va organiza ridicarea produsului de la adresa clientului. Sunt exceptate de la retur anumite produse, cum ar fi cele personalizate, deoarece au fost create la cererea clientului. Fiind unice, nu vor putea fi puse spre revânzare altor clienți. De asemenea, nu pot fi returnate doar anumite produse din pachet, doar coletul în întregime. 10. CONFIDENȚIALITATE Cadelli Events SRL respectă cu strictețe confidențialitatea datelor clienților săi, garantând securitatea și protecția acestora în cadrul sistemului său informatic. Comerciantul va utiliza informațiile personale ale utilizatorilor doar pentru a le trimite confirmări ale comenzilor, oferte speciale, promoții sau alte comunicări, însă numai cu acordul prealabil al acestora. Furnizarea datelor personale către Comerciant nu este obligatorie, iar utilizatorii au dreptul de a refuza în orice moment transmiterea acestora. De asemenea, aceștia pot solicita gratuit ștergerea informațiilor din baza de date. 11. RĂSPUNDERE Vânzătorul nu poate fi considerat responsabil pentru orice tip de daune suferite de cumpărător sau de o terţă parte ca urmare a îndeplinirii obligaţiilor sale legate de comandă, precum şi pentru daunele apărute din utilizarea bunurilor după livrare, inclusiv pierderea acestora. Prin crearea şi utilizarea contului, utilizatorul/cumpărătorul îşi asumă responsabilitatea de a păstra confidenţialitatea datelor de acces (nume de utilizator şi parolă) şi de a gestiona accesul la contul său. În limitele legii, acesta este răspunzător pentru toate activităţile desfăşurate prin contul său. Prin crearea contului, utilizarea conţinutului sau plasarea comenzilor, clientul acceptă în mod explicit şi fără echivoc termenii şi condiţiile site-ului, în forma lor cea mai recent actualizată, afişată la momentul respectiv. Vânzătorul are dreptul de a modifica şi actualiza periodic aceste termene şi condiţii, fie pentru a reflecta schimbările în funcţionarea site-ului, fie pentru a se conforma cerinţelor legale. Orice modificare a acestor termene şi condiţii va fi publicată pe site, astfel încât utilizatorii sunt încurajaţi să verifice periodic documentul pentru a fi la curent cu cele mai recente versiuni. Documentul devine obligatoriu pentru clienţi/utilizatori/cumpărători din momentul afişării pe site. 12. FORȚA MAJORĂ Nicio parte contractantă nu va fi responsabilă pentru neîndeplinirea totală sau parțială, ori pentru întârzierea executării obligațiilor sale, în cazul în care aceste situații sunt cauzate de un eveniment de forță majoră. Fiecare parte este obligată să notifice imediat ce survine un astfel de eveniment și să ia toate măsurile necesare pentru a reduce consecințele acestuia. Dacă evenimentul de forță majoră persistă mai mult de 15 zile, părțile au dreptul să rezilieze contractul unilateral, fără a solicita despăgubiri. Existența forței majore va fi dovedită în conformitate cu prevederile legale. 13. DISPOZIȚII FINALE Anularea parțială sau totală a oricărei clauze din Termenii și Condițiile CADELLI EVENTS S.R.L. nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau părți din aceste termeni. Clauza nulă sau lipsă va fi înlocuită cu una echivalentă, care, în limitele legii, va reflecta cât mai fidel intenția originală a Termenilor și Condițiilor. Termenii și Condițiile CADELLI EVENTS S.R.L. sunt completate de Dispozițiile Legale aplicabile în vigoare. Contractul la Distanță se încheie în limba română, iar confirmarea acestuia către client/utilizator se face printr-un e-mail care atestă înregistrarea comenzii plasate. Clienții și utilizatorii au acces gratuit la conținutul Termenilor și Condițiilor CADELLI EVENTS S.R.L. disponibil pe site-ul www.cadelli.ro. |