Cât durează procesarea și livrarea comenzilor?
În general, comenzile sunt procesate si livrate în 1-3 zile lucrătoare. În perioadele aglomerate cum ar fi sărbătorile sau zilele de Black Friday pot apărea întârzieri cauzate de firmele de curierat. Comenzile plasate până în ora 13:00 vor fi expediate în aceeaşi zi lucratoare, Iar comenzile plasate în weekend vor fi expediate începând cu ziua de luni.
Cum pot plasa o comandă?
Pentru a plasa o comandă, adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături și urmează pașii pentru finalizarea comenzii. Vei primi o confirmare pe e-mail imediat ce comanda a fost înregistrată.
Cum pot returna un colet?
În cazul în care doreşti să returnați un colet, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail office@cadelli.ro, menționând numărul comenzii și contul bancar în care doreşti să returnăm suma. Pentru ca returul să fie acceptat, toate produsele din colet trebuie să fie sigilate, în ambalajul original, fără a prezenta semne de utilizare, astfel încât să poată fi revândute. Orice colet care nu îndeplinește aceste condiții nu va fi acceptat pentru retur. Costurile de retur vor fi suportate de către client, având un tarif fix de 20 lei, sumă care va fi dedusă din valoarea returnată. Odată ce coletul ajunge în depozitul nostru și este verificat, vom demara procedura de rambursare. Suma va fi returnată în contul indicat de către client în termen de 7 zile lucrătoare.
Ce fac dacă am primit un produs deteriorat?
Ne pare rău pentru acest inconvenient. Te rugăm să ne contactezi imediat cu o poză a produsului deteriorat și vom rezolva situația prin înlocuire sau ramburs.
Care sunt modalitățile de plată?
Acceptăm plata online cu cardul sau ramburs la livrare, în funcție de preferințele tale.
Cum procedez dacă am greșit datele de livrare?
Dacă ai greșit datele de livrare, ne poți contacta pe email la office@cadelli.ro sau pe Whatsapp/telefonic la numărul 0774082189. Datele de livrare se pot modifica doar dacă coletul nu a fost încă expediat. Dacă a fost deja expediat o să luăm legătura cu firma de curierat pentru a schimba adresa, ceea ce ar putea duce însă la posibile întârzieri în urma modificărilor.
Pot să returnez doar un produs din pachet?
Din păcate, nu pot fi returnate doar anumite produse din pachet, doar coletul în întregime.
Pot personaliza un cadou?
Da, fiecare cutie cadou poate include un mesaj personalizat din selecția noastră. Acestea pot fi completate și cu un mesaj ales de tine, care va fi scris de mână. Mesajele pentru domnișoarele de onoare care includ sigilii de ceară, vor avea ștampilă cu inițiala numelui - un detaliu discret, dar semnificativ. În plus, avem unele produse care pot fi personalizate cu inițiale, cum ar fi cutiile de bijuterii, jurnalele sau paharele din sticlă cu pai și capac din bambus.
Se pot trimite cadourile direct la destinatar?
Da, la finalizarea comenzii poți opta să trimitem cadoul direct persoanei dragi. În timpul procesului de comandă, completează adresa de livrare a destinatarului și adaugă un mesaj personalizat dacă dorești.
Pot face retur la coletele care conțin obiecte personalizate?
Din păcate, produsele care conțin obiecte personalizate nu vor fi acceptate pentru retur, deoarece au fost create la cererea clientului. Fiind unice, nu vor putea fi puse spre revânzare altor clienți.
Care sunt costurile de livrare?
Costul livrării este de 20 de lei pentru comenzi sub 250 de lei. Pentru comenzi de peste 250 de lei, livrarea este gratuită.
Livrați și internațional?
Momentan livrăm doar pe teritoriul României.